Glemt passord?

Forum » Compoer » Oppdaterte regler

hockey
Game:Admin
2012-01-13 14:45:24
Svar
Då har eg oppdatert reglene for League of Legends og Starcraft 2. D va et par skrivefeil og misstolkningar i League of Legends-reglene, samt endring i antall bans kvart lag får.

I Starcraft 2 har eg lagt t Mappool og endra reglene for valg av kart. Kartå e alle kartå som blir brukt i Sesong 5 1vs1 mappool til Blizzard, med unntak av The Shattered Temple. D blir valgt tilfeldig kass kart folk ska spilla istedenfor at alle skal banne/velge seg fram til kartet som til slutt skal spilles i en kamp.

Gi gjerne tebakemeldingar ka dokke meine.
Modalitsu

2012-01-19 07:31:50
Svar
koffor blir map's valgt random? Et mye bedre system e sånn at alle spillerane først spille på et bestemt map. (sei metalopolis eller XNC) åsså velge taparen neste map. Åsså har dokkor et aent bestemt map for runde 1, runde 2 og finalen
(Sånn så det va på TG invitationalen). Men egentlig så har det kje så mye å sei hvis detta fungere bedre/raskare for dokkor med tanke på å starta opp kompoen fortast mulig.
hockey
Game:Admin
2012-01-19 08:31:54
Svar
Eg bruke Dreamhack-reglene som basis i all hovedsak. Der va d sånn at i gruppespillet va førsta mappet random og så plukka taparen ut neste kart som sko spillas, mens i sluttspillet fekk begge spillerane velga vekk et kart blindt, mens kartvalget for kvar kamp blei random fra mappoolet.

E lettast for oss å ha random, for då sleppe me den kartvelgingsprosessen me hadde i fjor. Tok så grusomt med tid. Dessuten blir alt organisering via et nytt composystem.

Er du sikker på at du vil slette dette innlegget?

Er du sikker på at du vil slette denne tråden?