Glemt passord?

Forum » Generelt » WLAN

totland
Avatar

Innlegg: 6
2013-01-24 14:38:27
Svar
Sett opp trådløst nett sånn at me så har ipad osv kan kobla te å ps3 siden me bare får ett nettverks punkt
micromyk
Avatar
Tech:Admin
Innlegg: 6
2013-01-24 16:18:49
Svar
Vi skal vurdere dette igjen.
Grunnen til at vi ikke har hatt det de siste årene, er at alle besøkende ikke skal ha tilgang til nettverket og laptopper med trådløst og kablet nettverk samtidig som gir utfordringer i spill.
totland
Avatar

Innlegg: 6
2013-01-25 16:06:42
Svar
sett kode på de
Modalitsu
Avatar

Innlegg: 29
2013-02-04 10:27:02
Svar
totland skrev 2013-01-25 16:06:42:
sett kode på de


Som om det blir vanskelig å spre koden videre? Meningsløst.

Spør du meg er det like meningsløst å IKKE ha WLAN bare for å forhindre at besøkende ikke skal ha tilgang til internett. Det tar meg bokstavelig 2 sekund å sette opp et trådløst nettverk via iPhonen min som er koblet til en PC. Gamecage gjør det bare vanskelig for seg selv ved å ikke ha en WLAN løsning fra før av som forøvrig koster veldig lite å sette opp, tror neppe dere taper penger på dette.
micromyk
Avatar
Tech:Admin
Innlegg: 6
2013-02-04 17:34:05
Svar
Problemet er ikke en løsning for 10-15 brukere, men å få det stabilt nok til alle brukerne. Vi har tidliger hatt problemer med folk så har klaget på lag i game, og dette pga de satt på trådløst i steden for kablet nett. For å gjøre det enkelt for oss da, så har vi ikke hatt WLAN de siste årene.
Vi må gjennomgå utstyret vi har og om dette er bra nok til å tilby WLAN til alle 300 brukerne i salen. Hvis alle har en enhet ekstra tilkoblet på WLAN, går vi fra 300 brukere til over 600 brukere, som vi må ta høyde for.
Vi har prioritert å ha stabilt kablet nettverk, som også er enklere å drifte i denne størrelsen :)

 Er du sikker på at du vil slette dette innlegget?

 Er du sikker på at du vil slette denne tråden?